Wie weet er een goed zilver kleurig nagellakje??

als het kan iets van 3 - 4 euro. ik wil niet te veel uitgeven

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (6)

Catrice en Gosh hebben ze zeker voor onder de 4 euro. (Bij Kruidvat te koop).

Verder zou je nog bij de HEMA kunnen kijken, maar ik weet niet of ze daar zilver hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Essence, van 1.79 tot 2.79 zijn de nagellakjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Hema hebben ze hem ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf zilverkleurige( en goudkleurig en metallic)nagellak gekocht bij Etos,DA en het Kruidvat.
Tussen de €2.95 en €4.95.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de etos verkopen ze het merk Miss Sporty die heeft een mooie zilveren nagellak die maar 2,00 kost en ook nog supergoed blijft zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
etos merk zijn ze maar 2,-