Hoe nagellak verdunnen?

Hoe kan je dat het beste doen? Mijne is nu erg dik en stroperig, moet ik hem nu weggooien?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
3.8K

Het beste antwoord

Van remover gaat de nagellak inderdaad klonteren. Eigenlijk is het het beste om het flesje weg te gooien. Wil je dat echt niet, dan zou je speciale naggellakverdunner kunnen kopen. Te verkrijgen bij elke drogisterij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik doe er gewoon nagellak remover van de Hema of het Kruidvat bij.
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
precies, +1
Rieneke1
14 jaar geleden
ik doe het al jaren zo, nooit een klontje gezien ;)
zondag
14 jaar geleden
Bij mij klontert het nooit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hier ook geen klontje te zien hoor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is heel slecht voor de nagellak en je eigen nagels.
worden ze zwak van
Je mag er geen nagellakremover bij doen.
als je wil verdunnen moet dit met ontsmettingsalcohol :-)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, met aceton verdunnen.
Maar nieuw flessje en een nieuw kleurtje is beter. Volgende keer potje beter dichtdraaien. Ook het flesje tipex moet je goed dichtdraaien.