Waarom worden veel shampoo's in nederland/europa gemaakt?

Voor een project op school moet ik uitvinden waarom veel shampoos in nederland/europa zijn gemaakt maar er is geen internetsite die een goed antwoord geeft, heeft iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Shampoo is een vrij algemeen product dat je overal kan maken. Zelfs merk-shampoos kunnen bij een loon-afvuller worden gemaakt/afgevuld.
Hierdoor is het niet nodig om shampoos van ver naar Europa te halen: dat is veel te duur.
Dus uit kostenoverweging worden shampoo's dichtbij de plaats van verkoop gemaakt.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor dit goede antwoord. Ik kan hier echt wat mee! Echt bedankt:)

Andere antwoorden (1)

Misschien komt het door de marketing van het nederlandse Unilever dat ze zoveel shampoo verkopen. Ze staan erom bekend dat die steengoed is. (De marketing, shampoo is overal hetzelfde.)

Voor meer info, google op
blue band becel zeeuws meisje marketing unilever