Hoe kan je bijv. een wit t-shirtje met tekst/plaatjes laten bedrukken?

Ik had iets gehoord over speciaal afdruk papier !?!?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

inderdaad er is zo'n papier en het is heel simpel!!!
je kunt het papier gewoon kopen bij de action... en je kunt het gewoon in je eigen printer uitprinten!!!

Toegevoegd na 50 seconden:
en je moet natuurlijk wel alles in spiegelbeeld uitprinten op het papier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, halen bij de action. Daarna wel binnenstebuiten wassen en niet heter dan 30 graden.

Andere antwoorden (7)

Klopt ; in de handel (meestal winkels die printerbenodigdheden verkopen) kun je zogenaamd ; transferpapier' kopen, waarop je een afbeelding kunt afdrukken (gepiegeld !) die je vervolgens op een t-shirt (licht van kleur) kunt strijken.

het resultaat is echter niet altijd even denderend, en vooral donkere kleuren willen nog wel eens doorlopen, maar voor een eenvoudig of eenmalig gebruik volstaat het zeker . Wil je het echt mooi hebben, dan kun je beter je licht opsteken bij een drukkerij die textiel bedrukt ; in elke grote woonplaats zitten er meerdere.

Toegevoegd na 22 seconden:
*geSpiegeld, uiteraard. (Zeker met letters).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad maar daar heb je dus een speciale printer voor nodig en een warmte pers het kan niet met een gewone printer.
je kan ze natuurlijk wel online bestellen maar meestal is dat voor meerdere shirts

Als er ergens bij je in de buurt een dagverblijf is voor bijvoorbeeld lichamelijk gehandicapten hebben die vaak een kleine winkeltje waar ze ook dit soort producten aanbieden.
een onderwerp maken kan ook of er zelf eentje aanleveren
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een speciale printer ??? Wij deden het gewoon altijd op de (laser)printer......
Met een inktjet kan ook, maar dan is het resultaat wel minder houdbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad want ik heb dit ook eens gedaan met mijn gewone printer en na 1 x wassen was de afbeelding al helemaal vervaagd.
capthavoc
12 jaar geleden
tja een speciale printer is gewoon te duur met deze printer en de warmte pers kan je ook zeg maar muismatjes maken
die zeker beter van kwaliteit zijn.
dus uitbesteden is beter dan het zelf proberen
Contact opnemen met Reproutrecht.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afdruk papier heeft geen goeie kwaliteit als je het op je t-shirt plakt, en het mislukt 9 van de 10 keer, zonde van je t-shirt dus. Je kan je eigen gekozen foto op een t-shirt laten printen bij Vistaprint.nl , je kan op hun website gaan kijken, ze hebben heel veel te bieden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt er inderdaad special papier voor, volgens mij te koop bij oa de action, daar is het goedkoop.

Toegevoegd na 4 minuten:
En natuurlijk denken aan spiegelbeeld. Het is heel makkelijk, kan bijna niet mislukken.

Toegevoegd na 5 minuten:
Het is heel makkelijk te gebruiken, kan bijna niet mislukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan dit ook gewoon bij Hema of Kruidvat laten doen,
die bedrukken tegenwoordig ook alles, dus ook t-shirts.
Heb het zelf al een paar keer bij Hema laten doen.
En het is niet duur, dus ik zou het niet zelf gaan doen, heb het wel eens gedaan en blijft echt niet zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het ECHT mooi wil, en van goede kwaliteit, kun je het laten zeefdrukken. In Eindhoven zit een drukkerij die dat voor een lief prijsje doet, de Shirtkoning. Niet duurder dan een transferprint.