wanneer stel je aan iemand voor om zijn haar te verdunnen?

hallo , zoals je kan afleiden uit de vraag , zou ik graag mijn haar willen verdunnen , maar ik ben bang dat het dan niet meer mooi ga zijn . wanneer stellen jullie aan iemand voor om zijn haar te verdunnen . ik ben een man moest het nuttig zijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (5)

Ik stel dat nooit aan iemand voor, misschien is de ander wel heel blij met zijn dikke bos. Maar leg je probleem de volgende keer bij de kapper voor, die heeft er kijk op
12 jaar geleden
Ook ik stel dat niet voor als het om anderen gaat, maar alleen om mezelf. Als mijn haar wat langer is geworden na een week of 5 à 6 ga ik naar de kapper en zeg er dan bij, dat het flink moet worden uitgedund omdat het er anders uit gaat zien als een helm op mijn hoofd. Mijn haar is erg dik en dan is uitdunnen belangrijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar de kapper met een foto van een kapsel zoals jij dat zou willen hebben.

De kapper weet dan wel of het met jouw haar kan
en of het uitgedund moet worden.

Ik zou nooit voorstellen om iemands haar uit te dunnen, want ik vind een flinke bos haar mooier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou dat nooit voorstellen. ik persoonlijk vind een dikke bos met haar erg mooi. als je erg echt last van krijgt om het niet mooi in model te krijgen kan je het of mooi bij laten knippen of misschien toch verdunnen. maar ik hou je niet tegen om het te verdunnen. je kunt natuurlijk altijd om advies vragen bij de kapper. die weten er wel raad mee. succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verdunnen?! Uitdunnen , ? Effileren , korte haren tussen lange haren , maken , diepte , aan de hoofd huid , of in de lengte of in de punten . Kan met een schaar met aan een of 2 benen Vd schaar een soort ribbels te hebben , waar je haren wel of niet knipt je kunt het ook met een scheer mes aan richten . NEE Justin B z'n haar wordt gewoon leuk geknipt , in passé 's met de schaar per pluk wat gekanteld , ja een goede kapper ,misschien ook wat ingeknipt , nee ik zie dat uitdunnen niet zo bij Justin , z'n haar van 1 jaar terug was gewoon een nieuwe variatie op vroeg Beatle kapsel , maar dan bot , gelaagd geknipt . Nu gewoon leuk , ook vrij bot geknipt ! Ja ik snap nix van dat uitdunnen ! Meer mythe , dan waarheid , door al die korte haren , lijkt het even rustig , maar je hoeft geen Einstein te zijn dat het dan vrij snel een heel onrustige structuur wordt . Het werd in jaren 60 veel Gébruikt kijk nr oude foto's :):) ga gewoon nr een goede kapper ! Mocht je haar echt te onrustig zijn , laat het dan , met Perm lotion , wat straighten.