Wat voor veiligheidsschoenen zijn er,waarvoor word t gebruikt,waar goedkoopste&waar kun je ze halen ?

Ik doe de opleiding bouwkunde en daarvoor heb je veiligheidsschoenen nodig....
Ik wil weten wat voor soort veiligheidsschoenen er zijn en waarvoor ze precies eigenlijk worden gebruikt(niet het antwoord : voor de veiligheid maar uitgebreider antwoord)

En waar kun je ze het goedkoopst kopen en waar kun je ze dan halen ?

Eventuele sites heb ik ook nodig dus als jullie sites hebben daarover ???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

van Cranenbroek

Toegevoegd na 13 minuten:
Tot morgen (25 september) voor €13,95

Toegevoegd na 15 minuten:
http://www.vancranenbroek.nl/index.php/nl/online-folder/391

Toegevoegd na 3 dagen:
Vandaag staan ze in de folder bij Lidl
(ook s3)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor schoenen je nodig hebt hangt volledig af van het soort werk dat je wil gaan doen. Het is niet zo eenvoudig om hier een goed antwoord op te geven. Voor lichte werkzaamheden zijn safety joggers wel prettig en niet zo duur. Ik draag ze zelf al jaren. Gaan onder vrij zware belasting een jaar mee. Vrij zware belasting bedoel ik mee: contact met basen en zuren en veel lopen. Het draagcomfort is prima, zeker voor die prijs. Ze zijn bij diverse websites te koop, maar hier is er een waar je vrij voordelig uit bent:

http://www.wear2work.nl/safety-jogger-werkschoenen/

Succes met je opleiding!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is belangrijk dat de schoen volstaat voor het soort werk wat je doet. Het belangrijkste is een goed comfort, waterdicht en een stalen neus. (tegenwoordig heb je ook harde kunststoffen, die zijn lichter). Daarnaast als je met vloeistoffen werkt die agressief zijn kan de schoen ook een s3 kenmerk hebben. Dan is deze ertegen bestand. Voor de rest is het moeilijk om een schoen voor jouvte zoeken want schoenen zijn heel persoonlijk.