Gebruik clearasil! 's Avonds en 's Ochtends een beetje op de plekjes smeren en het na 2 minuten ongeveer met warm water weer wegspoelen! Werkt goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat werkt voor geen meter
Laat je door de huisarts doorverwijzen naar een dermatoloog en vraag haar om roaccutane. Echter krijg je deze medicijnen alleen als je echt veel puistjes hebt.

Roaccutane:
Voordeel: na 6 maanden disciplinair roaccutane geslikt te hebben, zijn echt alle puistjes weg en komen ze vrijwel niet meer terug
Nadeel: Roaccutane is erg agressief en je zult elke 2 maanden je bloed moeten laten testen om na te kijken of de roaccutane geen slechte invloed heeft op je nieren, lever etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een goede behandeling begint met reinigen, gebruik daarvoor een milk en tonic tegen de onzuivere huid, verder kun je scrub 1 keer per week en creme tegen de onzuivere huid gebruiken, goede produkten zijn: de serie tegen de onzuivere huid van Louis Widmer en dr van der Hoog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het erg hebt, kan je de dokter om minocine vragen of nog beter klacid. OOk kan je je laten verwijzen naar het ZBC Multicare in Hilversum, daar verwijderen ze acne met laser.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
minder chocola eten. van chocola krijg je puistjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is een fabel.
Ga eens langs bij de schoonheidsspecialiste.
Zij kan je misschien ook goede tips geven en kijken welke creme hier voor geschikt is.