wat is biergist precies, wat doet het en hoe moet je het gebruiken?

iemand raadde me biergist aan tegen mijn droge haar, hoe moet ik het gebruiken?

Toegevoegd na 44 seconden:
werd aangeraden doordat ik droog, ongezond haar heb en omdat ik acne heb...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn ook mensen die biergisttabletten gebruiken om af te vallen.
Vult je maag,dus heb je minder honger.
Maar jij hebt het dus voor iets anders nodig.

Antwoorden (2)

Vanwege de b vitaminen. Normaal eten bv brood levert al genoeg vit b.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Biergist is een gist dat gebruikt wordt bij de bierbereiding. Na filtratie blijven de gistcellen achter, die vervolgens worden samengeperst en gedroogd. Het is een rijke bron van chroom, een mineraal dat noodzakelijk is voor de suikerstofwisseling.

Het bevat onder meer ook vitaminen van het B-complex, die het lichaam gebruikt om energie uit voedsel te halen. Biergist wordt traditioneel gebruikt voor zijn weldoende werking op de huid, voornamelijk droge en vale huid of in geval van acné. Het wordt ook gebruikt bij broos haar en afbrekende nagels en hij bezit stimulerende en revitaliserende eigenschappen.

Je kan het kopen in pilvorm bijvoorbeeld bij Kruidvat. De gebruiksaanwijzing staat op het potje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh okee dankjewel!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan :)