Wie Heeft er ervaring met de meye watch horloges? Zie beschrijvig en link

Ik kan zo'n horlogeset krigen Bij een abbonement op een tijdschrift. Het gaat om deze horlogeset: http://www.meyewatch.com/collection.html
Weet iemand iets over de kwaliteit van deze horloges?
Ik vind ze namelijk eel leuk maar als ze heel slechts zijn kies ik voor iets anders! Dua ik hoor graag wa tjullie ervaringen hiermee zijn!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
7.6K

Antwoorden (1)

Ik heb geen specifieke kennis van het Meye Watch horloge, maar ben verzamelaar van horloges en weet er daarom het een en ander vanaf.

Binnen in het Meye Watch horloge zit een Citizen Miyota uurwerk. De kwaliteit van het uurwerk bepaalt hoe goed en nauwkeurig het horloge loopt. De uurwerken van Citizen Miyota zijn over het algemeen zeer betrouwbaar en kwalitatief in orde. Kortom, het horloge zal prima de tijd kunnen aangeven.

Wat je je wel moet realiseren is dat het horloge waterdicht is tot 3 ATM. Dit betekent dat het tegen spatwater en wat regendruppels kan, maar niet dat je ermee kunt zwemmen of douchen. Als je dat wel doet, zal er water onder het glas komen, wordt de tijd slecht afleesbaar en kan het horloge op den duur vastlopen.

Volgens mij is het een leuk horloge waar je veel plezier van kan hebben.