DRINGEND! wie weet er een site waar je een ketting kan maken met zo'n naamplaatje maar dan met eigen tekst? maar ik moet hem vrijdag hebben! help!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je zo'n dodenplaatje ?? Die kun je toch gewoon bij de sleutelboer laten maken ?

Antwoorden (4)

Als je het zo snel al nodig hebt zou ik naar een juwelier gaan, dat gaat sneller.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de schoenmaker maken ze die naamplaatjes ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een naamplaatje of dodenplaatje kun je vaak gewoon - instant - bij de schoenmaker/sleutelboer laten maken.
Online kan ook, maar of je hem dan binnen 48 hebt, dat zou ik niet durven zeggen. Even mailen wellicht ; in theorie zou hij vandaag nog op de post moeten kunnen en er uiterlijk zaterdag kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naamplaatje
Dit originele naamplaatje met jouw persoonlijke tekst kun je morgen al in huis hebben.

http://www.naamplaatje.nl/?gclid=CJ-qys7XrqsCFQmDDgodOkkgGg