Weet iemand een site waar ik online professionele haarverf kan kopen?

Graag de goedkoopste! Ik ken haarwebshop al maar volgens mij kan het goedkoper. En wat zijn jullie ervaringen? Gaat het altijd goed met verzenden en krijg je het juiste produkt? Ik ga nu altijd naar een kappersgroothandel maar dat is 20 km verderop dus bestel het liever via internet. Gebruik altijd Schwarzkopf Igora en dat bevalt me goed! Graag jullie reacties!?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
suus: Hihi, ben geen kapster hoor, en ik ga het ook niet worden.... Ik laat mijn haar verven door een vriendin die kapster is geweest maar dan wel met professionele verf, verf uit een pakje vervaagd zo snel!

Het beste antwoord

Probeer het eens op onderstaande link...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt, +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Graag gedaan...

Andere antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt, +1