Werkt het als je met gemaakt krullen gaat slapen?

Ik wil graag dat als ik 's avonds krullen maakt met de krultang , dat als ik opsta dat ze er nog inzitten ? Kan dat ? Heeft iemand tips hoe je het het best kunt doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
11.3K

Het beste antwoord

Daar kan je speciale satijnen kussenslopen voor kopen, zodat je haar minder in de war raakt. Een andere oplossing is bij de ouderwetse drogist een haarnetje, of beter nog een nachtnetje kopen, die doe je dan als een soort douchemuts om je haar. Je ziet er dan niet uit, maar hé, je krullen blijven (hopenlijk) in tact!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Krullen bewaren :) veel lak en een satijnen kussen sloop ! Andere tips .draai papillotten ?dan draai je haar in een stukje katoen (oud laken stof) en je haalt ze er in de ochtend uit . Draai een vlecht voor het slapen gaan , en s'morgens .... .na het krul tangen .) haar net je er om heen , deze tips zijn niet geschikt voor een stabiele lange spannende relatie .:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kun je het beste met die rollers in gaan slapen... Met krultang word lastiger, maar je kunt het volgende proberen: haar wassen, licht droog fohnen, krullenspray erin, als het heel nat is nog iets droger fohnen, krullen maken met krultang, flink wat haarlak erover, haarnetje om je haar, slapen, wakker worden, haarnetje eraf, krullen doorwoelen met je handen.
Als ze heel plat geworden zijn, kun je je haar beetje vochtig maken met water (erin kneden) en krullenspray en dan lekker op de kop je haar fohnen.
Ja, ik heb ook krullen ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je papilotten gebruikt kan dat wel. Je kunt ze dan 's avonds indoen, en 'sochtends eruithalen. En je haar zit perfect.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je 's avonds douched dan je haar ontklit en invlecht voor het slapen. Dan heb je de volgende ochtend krullen zonder dat je je haar hebt beschadigt met krultangen. hoop dat je hier wat aan hebt ;)