Mijn haar is grijzig, wat kan ik doen?

Ik heb gister mijn haar blond geverfd, maar nu heeft het een grijze gloed. Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
21.5K

Antwoorden (3)

dan heb je waarschijnlijk een askleur erin gedaan, de enige oplossing is er goudblond overheen te doen.

Toegevoegd na 12 minuten:
als je de verpakking nog hebt, de meeste merken hebben een advieslijn waar je naartoe kunt bellen, die van 'l oreal is erg goed, maar andere merken zullen dat ook hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet nog een keer blonderen hoor, je haar wordt dan heel stug, onhandelbaar en droog.
Ook kan het haar afbreken, er zit niet veel anders op dan het met een rode of bruine kleur over te verven, donkere kleuren zijn lang niet zo schadelijk voor je haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan er een champagne blond spoeling over doen dit dekt de witte haren ,ik vermoed dat je enkel ontkleurt hebt en dat je nu enkel een mooie en zachte blondtint erover hoeft te doen zoals inderdaad goudblond ,je hoeft het nu niet meer te ontkleuren en enkel een kleurtje derop doen die je in gedachten had >
Ik vermoed dat het product te lang heeft ingewerkt of je bent uiterst gevoelig of je haar is ondertussen beschadigd dan zit er weinig anders op als het wat bij te snijden dit enkel in het ergste geval,probeer een zachte kleuring te vinden die je haar niet nog meer kan beschadigen !Het komt goed als je weet wat te doen ,die ontkleuring is te heftig geweest en misschien is je haar van nature al bleek dat het grijs uitslaat ,bedoel je wit haar of serieus grijs?Nu een zachte kleurshampoo kan je haar terug opfleuren zoals zacht- middenblond of venetiaans voortaan de gebruiksaanwijzing goed lezen en je inwerkingstijd niet overschrijden succes!