Wat is het beste krultang?

Ik ben opzoek naar een krultang, maar kan geen 1 goeie vinden. Ik heb zelf best zwaar haar dus ik heb echt een hele goeie nodig. Een vriendin van mij heeft een krultang van Remmington met stoom, die werkte best goed bij mij. Maar ik heb gehoord dat deze niet meer verkrijgbaar zijn. Dus ben op zoek naar een goede krultang waardoor je haar de hele dag wel gewoon nog mooi krullend blijft. Maakt niet uit hoe duur, maar aub alleen echt een goede krultang (voor best zwaar haar).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Heb je al eens op kieskeurig gekeken en de reviews gelezen.
Hier staan nog diverse remingtons op.
Maar ook andere goede krultangen.
Het is de moeite waard deze site eens te bezoeken.
Mocht je er niet uitkomen dan zou je in een kapsalon om raad kunnen vragen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Nog een tip die ouderwetse warmtekrullers van de Carmen die werkten vroeger het bestMet name voor echt zwaar haar.
Was nog maar even een tip.

Toegevoegd na 11 minuten:
Denk ook eens aan een chi tang dat is wel een hele dure kost 139 euro

Toegevoegd na 14 minuten:
Is verkrijgbaar bij Brainwash.
Die heeft 149 kapsalons in geheel Nederland dus er is ergens wel eentje in de buurt.