Welke mascara zie je bij mij?

Ik heb best korte, donkere wimpers. Maar ik wil ze langer laten lijken met mascara. Alleen zie je de meeste mascara niet bij mij en blauw of zo vind ik lelijk. Wat moet ik op??

Ps: heeft iemand nog tips hoe je mascara het mooist en efficiënt kan aanbrengen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je al hele donkere wimpers hebt, is het logisch dat je mascara niet ziet. Donkerder dan zwart kan namelijk niet.

Antwoorden (5)

Je zou je wimpers kunnen krullen met een wimpertang. Die koop je bij de Etos. Je kunt ook een lichte kleur oogschaduw of een wit lijntje boven je wimpers aanbrengen, zodat je je wimpers beter ziet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik een wimperkruller, daarna een primer voor je wimpers, dat is meestal die witte basis mascara, die zoprgt voor volume en lengte en daarna je gewone mascara op. ik zelf zweer bij volume express van maybelline. heb ook donkere wimpers alleen niet kort. je moet bij het kopen van mascara gewoon even goed kijken voor welke soort wimpers het geschikt is. ik denk dat voor jou die half gebogen erg goed zal werken! als je weet wat ik bedoel

Toegevoegd na 1 minuut:
mascara kan je het beste in een soort zigzaggende beweging aanbrengen. een andere manier is bij je aanzet zetten de borstel en dan naar buiten omhoog draaien zeg maar. begin altijd aan de buitenkant

Toegevoegd na 6 minuten:
ik bedoel naar binnen draaien. je zet hem aan de aanzet dan draai je de borstel richting je oog zodat de borstel je haartjes echt 'vast' heeft en dan omhoog zigzaggen. hierdoor zul je waarschijnlijk ook beter aangebrachte mascara hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de tip van het zigzaggen is erg goed
Voor jou zou de false lash mascara van max factor DE oplossing zijn, deze is vooral bij korte wimpers in staat deze veel voller en langer te maken. Maar dat kunnen ze je precies uitleggen bij elk kruidvat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is een flesje in de handel dat heet Natural Angel,dit is een soort van engelenhaartjes.
Je doet eerst een laagje mascara op dan een laagje Natural Angel en dan weer een laagje mascara.
Door de fijne korte engelenhaartjes worden je wimpers een stuk voller en langer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In wimperkruller. Je wimpers blijven dan het beste gekruld met waterproof mascara, omdat deze harder wordt. Helaas is dit wel weer wat slechter voor je wimpers. Ik zou dan echt een goede make-up remover gebruiken zodat je niet te veel hoeft te wrijven om het weg te halen (ik raad nivea double effect aan!). Met aanbrengen vooral concentreren op de puntjes.

Toegevoegd na 46 seconden:
in wimperkruller moet natuurlijk zijn; een wimperkruller :)