wat kan ik nu nog met me haar doen?

ik kan me haar nu alleen nog vast maken.
in een knot met 2 plukken voor.
als ik me haar stijl is het pluizig of vettig.
en staat het niet bij me. ik heb schuine pony laten groeien knippen en ben pas kapper geweest.
me haar is van nature rare krullen en krullen staan me totale niet. ik weet egt niet meerwat ik met me haar moet doen!!!

please iemand tips:)??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

maak een hoge staart, zet deze vast met een elastiekje, pak een plukje uit je staart op en zet dit ergens op je hoofd vast, verdeel zo je staart over je hele hoofd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
al geprobeerd maar me haar is daar te pluizig voor.
Ga terug naar de kapper en leg je probleem daar uit. Een goede kapper heeft best wel ideeën. Kijk anders op internet bij kapsel, misschien doe je daar ideeën op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik gebruik wel eens vaker zo'n klem, mijn nichtje heeft dat ook bijna altijd, als je een beetje krullen hebt en je doet je daar wat mousse og gel ofso in en dan die klem, ziet dat echt heel leuk uit!

Toegevoegd na 6 minuten:
ik kreeg het plaatje alleen er niet bij dus: 2e rij, 3e plaatje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier wat tips om je haar óp te pimpen' !!
veel succes en plezier ermee

http://www.google.nl/imgres?q=donut+haarstuk&hl=nl&gbv=2&tbm=isch&tbnid=b90xRqX8uaZDwM:&imgrefurl=http://www.bellissimabridalandhair.nl/product%2520pages/hair/hair_info%26care_nl.html&docid=ff69OGsQ_TBX5M&w=650&h=303&ei=QxdqTvnTDcGBOrihtOYF&zoom=1&iact=hc&vpx=426&vpy=107&dur=31&hovh=153&hovw=329&tx=164&ty=78&page=1&tbnh=80&tbnw=171&start=0&ndsp=38&ved=1t:429,r:2,s:0&biw=1600&bih=711

als het allemaal is gelukt, kun je een mooi briefje op de spiegel plakken met de tekst: Wat zie je er goed uit!
Dat help je zelfbeeld wat op te krikken, je mag er zijn zoals je bent!