Waar kan ik een soort spandex broek vinden? Van stretch stof. Gewoon voor dagelijks gebruik, ik zie wel meer meiden/vrouwen met zo`n soort broek.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een legging?

Antwoorden (2)

Dat zijn waarschijnlijk leggings waar je het over hebt.
Die kun je in allerlei lengtes vinden.
Bijna iedere grote dames-kledingzaak verkoopt ze.

http://www.hema.nl/winkel/dameskleding/Pantys-Sokken/dameslegging-%2836379608%29
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bericht (niet voor nieuweikke maar) voor de persoon die mij duimpjes omlaag geeft zonder enig zichtbare reden; wil je svp in het vervolg even zeggen waarom je dat duimpje geeft. Dan hebben we er allemaal iets aan.
bedoel je een soort van legging met broekprint. bij h&m hebben ze hele fijne! Die heb ik zelf ook. zitten heel lekker. ;)