Ik heb vanmiddag gedoucht nu heb ik mijn haar laten drogen en is het heel pluizig, want kan ik er op dit moment aandoen?

Om het minder pluizig te maken, want ga zo naar een feestje, en ik wil niet aan komen met zulk pluizig haar :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.9K

Antwoorden (16)

als je een creme in huis hebt voor je haar die niet uitgespoeld hoeft te worden die erin smeren, mousse wil ook wel helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haar nat maken en erin doen
Of douche simpel nog een keer snel. ( met haren wassen ). Daarna Fohnen + stylen.
Geen tijd? Alleen stylen zal miss. ook helpen. ( doe er dan ook haarlak in )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je haar snel pluist zou ik niet gaan föhnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er staat DAARNA ( na 't douchen ) fohnen & stylen.
Als je op de goede manier* fohn word het styler= minder pluis. Beter lezen volgende keer alsjeblieft ;-)
-
*Goede manier:
Hou je fohn boven je hoofd.
En fohn je haren naar beneden.
Klaar.
Afhankelijk van uw haartype:zie link

http://www.stralendhaar.be/nieuws/pluizig-haar-temmen
fremar
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou er ook aardbeienjam in kunnen smeren...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
van bodylotion wordt het vet
Op www.andrelon.nl kun je een test doen,
welke shampoo er goed bij je haar past.

Misschien interessant(?):

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/74402-last-van-droog-en-pluizig-haar-5-gouden-tips.html

Veel plezier straks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je haar in een staart doen. even je haar inspuiten met haarlak. even je haar strak kammen. staart eruit..goed door borstelen en weg pluizig haar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Werkt bij mij altijd heb ook aaaaltijd pluizig haar als ik t gewassen hebt. succes
je kunt het beste na het douchen een creme in je haar doen:) voor advies wat voor creme kun je het beste aan je kapper en/of drogist vragen (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een tip voor noodgevallen. Wellicht heb je wel Vaseline in huis. Wrijf een hèèl klein beetje tussen je handen goed warm en strijk dat dan met je vingers door je haren.
Koop voor de volgende keer eens crèmevoeding. Dit doe je na het wassen in je haar (dus niet uitspoelen zoals crèmespoeling!).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoop dat je wax in huis hebt. Je wrijft een beetje wax warm tussen je handen, kneedt het door je haar. Dan in model brengen, en eventueel met een klein beetje lak fixeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doen! Gebruik in eerste instantie niet te veel, je kunt er altijd wat meer bij doen. Succes!
Naast wax of haarlak (zoals de rest al zei) kun je ook mousse gebruiken, als je dat in huis hebt. Dat kan je makkelijker door je hele haar brengen en dan wordt het ook niet vet. Veel plezier op je feestje (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat denk ik wel! Zo te zien heb je stijl haar, ik denk dat mousse voor golvend haar hetzelfde effect heeft als mousse voor stijl haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke. Ja, nu zie ik het inderdaad op je foto. Kan het alsnog! Veel plezier op je feestje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heeft ze nu wel een mooie volle bos haar;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan ! Veel plezier op het feestje Kelloxx!
een beetje haarcreme er door doen

Toegevoegd na 1 minuut:
ik gebruik soms als het pluist een beetje haarmasker en smeer het op droog haar,vooral de punten,werkt uitstekend
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je ook kan doen is een beetje haarlak op een kam sprayen en daarmee je haar nog eens door kammen. dit helpt meestal bij mij wel. en je hebt ook speciale serums voor pluizig haar. als je dit niet in huis hebt is dit geen tip voor dit moment natuurlijk dat snap ik ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt ontzettend raar, maar het is echt waar! Doe een klein beetje wasverzachter en warm water in een plantenspuit en schud even en spuit dit op je haar. Wasverzachter is antistatisch voor je kleding en ook voor je haar. Je kunt wasverzachter ook als cremespoeling gebruiken in geval van nood. Je haar word er niet vet van, maar je pluis is echt verdwenen.....en zeg nu zelf, bv silaan of robijntje ruiken ook nog eens zaaaallliggg!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je handen inwrijven met een hele klein beetje babyolie, en daarmee flink door je haar kneden. Echt een druppeltje is meer dan genoeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weer gaan douchen??

nee, cremespoeling, niet fohnen, haar droogdeppen en niet wrijven, nu en dan een haarmasker, wat mouse in je haar, regelmatig je dode punten laten knippen en geen synthetische kleding dragen.

wat niet vet is (zoals wax) en er ook niet vet uitziet in je haar en het niet zwaar maakt is (hobbel ff naar de douche.... hobbel hobbel....)
#hebbes#
GLISS KUR hair repair van Schwarzkopf. brilllant tonic, en het werkt bij mijn springerige pluizige droge haar heel goed. (je kan het bij de etos, kruitvat etc halen)
het is een spuitbusje (euro of 5 geloof ik)

oh en eventueel wat doen aan de luchtvochtigheid in je huis als de cv weer aangaat, want dan is het spring-haar-pluizebol-weer. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben een pluispersoon... ik pluis al als je naar me kijkt. Wat ik dus doe, is haren wassen (met om het even welke shampoo, als is een anti pluis het beste) en dan, doe ik een uitspoelbare herstelcreme in mijn haar na het wassen en die laat ik even een paar minuten intrekken tijdens het douchen.

Ik gebruik zelf de hair repair conditioner van schwarzkopf.
Voelt glibberig, maar als je het een paar minuten later uitspoelt, is je pluizebol goed kambaar, en niet meer pluizig!

Veel plezier met glad en kambaar haar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afknippen! Werkt het beste, heb ik zelf ook gedaan.

Maar goed, zonder flauwheid, met een beetje creativiteit en de bovenstaande antwoorden kom je vast een heel eind..