Ik zoek een casual shirt met een v hals, of een casual blouse beetje strak, maar toch met de nodige "SWAG" ik zoek ook nog een shirt zie beschrijving

Ik zoek ook nog een shirt met een v hals, zeker geen te diepe! Want ben niet echt breed, allemaal in het centrum van Nijmegen ? Merk vind ik prima, liever zelfs iemand winkels of website 's want ik kan zulke shirt truien en of blouse nooit vinden..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel sowieso een t-shirt, maar een trui of blouse. Of als je beide weet zeg het maar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent een meisje/vrouw mag ik hopen? Aangezien een blouse voor vrouwen is en een overhemd voor mannen en in het algemeen een v hals ook voor vrouwen is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een v hals is voornamelijk voor vrouwen ja, en voor mannelijke patsers ;) En ook voor 14 jarige pubertjes :P

Antwoorden (3)

V-hals bij de zara. Niet duur plus goede kwaliteit. Voor blousjes zou je ook daar kunnen kijken. Zijn vaak goed getailleerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens bij de Score of The Sting.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij America today hebben ze beide, blouse en shirt.