ziet een rechte pony uit bij een rond gezicht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, niet doen.

Antwoorden (5)

Het lijkt me niet, je krijgt er dan een beetje een playmobiel-look

Toegevoegd na 1 minuut:
Van
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beeldend omschreven :-)
Heb je een rond gezicht, dan kun je die wat langer laten lijken door te kiezen voor een pony van fijne lokjes die je iets naar de zijkanten legt. Ook korte pony´s geven wat lengte aan een rond gezicht. Vermijd bij een rond gezicht lange pony´s. Ze zullen niet alleen de ronde vorm benadrukken, maar ook je gezicht harder maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, een rond gezicht wil je iets langer laten lijken, en dan is een pony niet zo'n goed idee.
als je toch een pony wil, dan kan je die beter wat rafelig laten knippen, en er met wat gel piekjes van maken.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of een schuine pony. In ieder geval niet je hele voorhoofd bedekken. Dat ziet er inderdaad uit als een playmobielpoppetje of alsof je een hoofddoekje om hebt.
Voor een rond gezicht.De pony zou moeten gehoekte gebogen of asymmetrische lijnen vertonen in plaats van horizontale, zodat de breedte van het gezicht niet benadrukt wordt.
zie link
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik zou als ik jou was je pony erbij laten groeien. Vind het sowiezo mooier, je gezicht lijkt er veel helderder en opener van.