Ik wil graag stijl haar en het liefst voor zo lang mogelijk, met welke behandeling kan ik dit bereiken?

Zelf heb ik heel erg krullend haar en om het elke dag te stijlen zie ik niet zitten. Dus ik vraag me af of er ook een betaalbare manier is om je haar een lange tijd stijl te houden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Straiten ,bij een goede black hair Kapper .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is jammer en helaas dat wij altijd een kapsel schijnen te willen dat we niet hebben en dus ook niet bij ons past, maar dat we toch wensen.

Dat gaat om meer dingen, maar kapsels zijn een goed voorbeeld omdat daar nog iets aan te doen is.

Heb je stijl haar dan zou je het liefst krullen hebben en kun je het laten permanenten.
Heb je krullen dan zou je het liefst stijl haar hebben en kun je het laten stijlen.
Dus ook met een soort van permanent vloeistof je haren strak laten trekken.

Deze behandelingen kun je bij de kapper laten doen en blijven net zo lang zitten tot het weer uitgegroeid is.

Want je haren groeien nu eenmaal uit je huid, uit de haarzakjes, zoals ze daarin voorgeprogrammeerd zijn.

Dus wil je drastisch iets anders dan je eigenlijk hebt
dan zul je naar de kapper moeten.