Welke maat UGG's ?

Ik wil graag de Uggs kopen, classic short, en nou vraag ik me af welke maat ik moet nemen. Ik heb normaal 39-39,5 dus moet ik nou 38 nemen of niet. Ik heb is een keer gehoord dat je een maatje kleiner moet nemen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
16.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
smaken verschillen.. ik vind ze ook leuk maar niet bij iedereen, bij sommige meiden komen ze wel erg lomp over inderdaad. Het moet je staan..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wou net erbij gaan zetten, dat ik serieuze antwoorden wou. Ik vind ze zelf leuk, anders zou ik zoiets niet vragen..;) Iedereen zijn eigen mening toch..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek toch schoenen uit waar niet heel Nederland in loopt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@platje...ga manieren zoeken...

Het beste antwoord

Voor maat 39/39.5 moet je w8 kopen. Dat komt overeen met 39/40. Een maatje kleiner kopen hoeft niet.. Desnoods pas je ze voor de zekerheid. Ik heb maat 38 en heb Uggs w7 en die passen prima.
Het verhaal is dat je je Uggs wat uitloopt. Dit klopt maar dat komt niet neer op een hele maat, het is maar een klein beetje. Het is dus beter om gewoon je eigen maat te kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je maat 39,25 hebt, kan je waarschijnlijk geen 38 kopen. I.p.v. via internet bestellen, misschien een winkel binnenstappen? Ik weet 't... 'T is ouderwets ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De classic short is er alleen in hele maten. Als je normaal 39-39,5 hebt, zou ik 39 kopen en niet 38, want dan gaan je tenen er in aftekenen. Ze rekken iets na een tijdje, maar niet een hele maat!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neem gewoon je eigen maat 39-39,5 en pas ze goed voor je ze aanschaft. Ik heb wel een advies daarbij. Zorg dat de nagel van je grote teen kort is als je ze draagt want ik heb al 2 meiden gezien met een gat aan de voorkant waar het leer door de grote teen geperforeerd was. Echt waar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt er nogal aan waar je Uggs koopt, er zijn heel veel illegale modellen met Uggs label in de omloop. bij mijn dochter vallen ze kleiner, en die hebben we bij een schoenwinkel in Almere gehaald dus dat zal wel echt zijn. Uggs kun je via die site in Australie bestellen, maar je kunt ze beter eerst gaan passen in de winkel. Ze zijn namelijk ook gewoon in de schoenwinkel te koop.

Ps REPLAY heeft nu ook de Ugg laarzen en die kosten maar 90.= dus ik ga 2 paar Replay`s halen (1x bruin en 1x grijs) dus dan heb ik er voor dat Uggs geld gewoon 2 paar voor. (en net zo mooi)!!