kun je je blonde haar zonder verven donkerder maken?

ik heb nu geverfd blond haar maar wil het eigenlijk niet weer verven, ik wil het iets donkerder, kan dat zonder verf of spoelingen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Nee helaas, bij blond haar is het haar opgelicht. Dit betekend dat er pigment uit het haar is onttrokken. Je moet dus weer pigment in het haar brengen door het haar te kleuren.

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik bedoel natuurlijk in de 1e zin natuurlijk blond geverfd haar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wil je het niet verven, dan zul je het uit moeten laten groeien.