wat zijn goeie merken voor een winterjas?

Voor 16 jarige. Heb nu moscow, maar die is te klein. Zoek nu ander leuk merk, prijzen maken niet uit. Als ik gewoon op winterjas zoek komen er niet hele leuke jassen voor mijn leeftijd. Daarom wil ik graag op merk zoeken.

Roep maar wat!

Groetjes,

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik ben btw een meisje ;)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Nickelson , geen 'vuilniszak met dode kat' maar je heb meer leuke jassen en niet glimmend enzo!