Hoe moet je je haar stijlen met een föhn?

Wie kan me dat stap voor stap uitleggen? Moet het bijvoorbeeld nat zijn etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je stijl maken of stylen (op z'n Engels)?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stijl maken ja ;-)

Het beste antwoord

Het stijl maken van je haar met een föhn doe ik als volgt:
Maak je haar nat (niet vochtig maar echt goed nat)
Dan moet je het strak trekken met je vingers of borstel zodat het helemaal stijl is, en dan tegelijkertijd met de föhn het droog föhnen! Ik vind alleen wel dat het met een stijltang langer stijl blijft!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dan wel vanaf de haarwortel fohnen want anders krijg je een pluizenbol.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies ;) bedankt voor je aanvulling
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt! Ik ben van plan een stijltang te kopen, maar ik moet toch eerst even kijken hoe het lijkt :)

Andere antwoorden (1)

handdoekdroog haar, mousse erin, haar kammen en fohnen tegelijk. Fohn met de kam mee bewegen.