Weet iemand waar je een vest kunt kopen zonder mouwen met een capuchon?

Ik bedoel geen gilet voor onder een pak maar gewoon een vest dat je open en dicht kunt ritsen ik had ze eerst bij de h&m gezien maar kan ze nu niet meer vinden. Weet iemand waar je ze kunt krijgen? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Ik zie ze nog geregeld bij de H&M hangen (ze hebben ook een online shop!) ook bij The Sting zie ik ze regelmatig hangen. succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de primark en topshelf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij c& à vandaag nog gezien!