Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

weet iemand hoe ik mijn witte pet (new era) schoon kan maken? want er zit allemaal viezigheid op

alles al gezegd hier boven

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
917

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Vanish oxi action werkt echt het beste voor dit soort vlekken. Ik spreek uit ervaring.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanish oxi action! Het werkt echt !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb absoluut geen goede ervaring met Vanish Oxi Action. Het werkte echt helemaal niet. Dasty ontvetter werkt naar mijn mening veel beter en is stukken voordeliger en je kunt het ook nog voor andere dingen gebruiken.

Andere antwoorden (2)

in een klein emmertje leggen met een stuk of 4 steradent tabletten, warm water erbij en een half uurtje later is je pet weer schoon
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt, maar dit bedoel ik niet, want als ik de pet er in leg, weekt de stikker er af, dus lijkt hij nep
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt ook 1 tablet oplossen in een half glas water en het nog bruisende spul op de vlekken doen en dan schoondeppen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe kom je aan zon tablet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aan je oma vragen, of in de drogisterij of supermarkt kopen, het zijn tabletten om kunstgebitten mee schoon te maken, maar je krijgt er heel veel mee schoon.
Biotex (blauw) sopje maken en daar de pet in doen. Een paar uurtjes laten staan en dan goed uitspoelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding