Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke lippenbalsem is echt goed?

Mijn lippen zijn best droog.en welke lippenbalsem is echt goed,ruikt lekker en is niet plakkerig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
954

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (10)

Die van Dr. Swaab.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Die van de Aldi is heel goed. Laatst hadden ze ze weer te koop in doosjes per 4 stuks. Ze ruiken naar vanille of bosvruchten, verzorgen goed en plakken niet.

De nourishing lipbalm van Rituals is ook heel goed en ruikt heerlijk naar pepermunt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Crazy rumors, op onderstaande link te koop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blistex werkt heel goed !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die van labelo Vind k de beste
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
calendulan lippenbalsem
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind labbelo
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is iets dat je zelf moet uitvinden! Ikzelf ben echt gek op lipbalsems en wat erbij hoort, en heb dus al heel wat uitgepobeerd, maar wat ik goed vind, vind een ander misschien helemaal niet fijn, dus je moet het zelf ervaren.

Vaseline staat op nummer 1 voor mij. Die heb je ook nog eens in meerdere smaken, de nieuwste van cacao is erg lekker!
Labello classic is toch wel een die lekker voedend blijft, fijn in de winter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik Labello classic bij slecht weer, en als er echt kloofjes etc in m'n lippen zitten Blistex.
Gebruik lippenbalsem alleen als het echt nodig is, anders droog je je lippen alleen maar verder uit - dus niet standaard elke dag opsmeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een hardnekkige fabel. Lippen bezitten talgklieren die zelf vet produceren. Dit proces kun je niet beïnvloeden door stoffen die je óp de lippen smeert. Van het gebruik van lippenbalsem kun je dus niet lichamelijk afhankelijk worden. Het is wel zo dat het een gewoonte kan worden en je voor je gevoel niet meer goed zonder lippenbalsem kunt.
De labello van het Kruidvat vind ik echt een fijne en handige
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding