Hoe kun je het beste een pony knippen?

Kapsel, geen paardje.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

De eerste keer zou ik dit vooral door een kapper laten doen!!!
Bijhouden doe je, door je pony nat te maken, er een kam op te zetten en de haren strak te trekken. Dan (doe ik tenminste...) met een nagelschaartje hele kleine plukjes haar schuin omhoog afknippen, vooral NIET te veel!!!
Als je pony opdroogt, wordt hij nóg korter, dus hooguit 3 mm afknippen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben het half met het vorige antwoord eens. De eerste keer door de kapper laten doen. Mee eens.

Bij mij is nat knippen een keer faliekant fout uitgepakt, aan de ene kant "wipt" mijn haar droog blijkbaar verder op dan aan de andere kant, wist ik veel, nat was het dus scheef.

toen ik het dus keurig recht had geknipt, nat was ik heel trots op mezelf TOT het droog was

Toen was het toch scheef!!!!
en veel te kort.

Dus toen ik nog een pony had knipte ik hem daarna droog
amigo
13 jaar geleden
Ga naar www.whatabeauty.nl
Typ in het zoekvakje (in dit geval "search"vakje) "Pony knippen" en voila,een rij filmpjes met daarin uitleg hoe je dat moet doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een schaar