(Hoe) kan ik de richting van mijn haargroei veranderen?

Mijn haren groeien 'naar voren', maar ik wil ze graag naar achteren gaan dragen, maar dan springt mijn haar omhoog omdat het toch naar voren wil. Heeft iemand tips/advies/ervaring hierover/hiermee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
33.5K

Het beste antwoord

Je kan de groeirichting van je haar niet veranderen.
Je kan wel je haren lang laten groeien want dan kan je t beter naar achteren kammen en blijft t ook beter zitten.
Je kan ook de grote stad in, naar een goeie kapper want er zouden best wel eens leuke kapsels kunnen zijn voor jou haren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ga hiermee naar een goede kapper die weet hier veel meer over te vertellen dan wij hier op G.V.!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas is dat niet zo (hier in het dorp) :(
Alleen implantaten kun je in een zelfgekozen richting laten groeien. Jouw eigen haren blijven groeien in de richting zoals ze altijd hebben gestaan. Je kunt ze wel sturen m.b.v. gel o.i.d., maar na goed wassen gaan ze toch weer de originele kant op.
12 jaar geleden
Bijna iedereen z'n haar groeit boven op z'n Hoofd naar voren ,let maar op mannen wiens haren heel kort gedragen worden . Er zijn gelukkig veel variatie's zeker met kruinen en dergelijke .laat je haar wat langer (wat al gezegd) dan lukt het wel naar wat tijd met wat gel .of je moet echt hard recht haar hebben !ja dan ?kan het ook nog als je het belangrijk genoeg vind ,met permanent vloeistof ,borstelen in de gewenste richting minuut of 5 wachten ,fixatie neutralisatie en klaar een Elvis kuif ! Dit laatste is een niet veel voorkomende behandeling ,en wordt niet op school geleerd .maar wel bij films enz toegepast .maar niks mis mee .net als straiten .maar absoluut andere vloeistof gebruiken ,en niet zelf hobby 'n .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De groeirichting is genetisch bepaald en dat kun je dus niet veranderen. Je kunt het wel "sturen" hoor, eerst zul je nog veel gel nodig hebben maar op een gegeven moment valt je haar makkelijker in de gewenste richting. Gewoon even volhouden.