Wie kan mij informeren over een goede en/of bekende schoonheidssalon die mannen definitief van hun ongewenste haartjes afhelpt ?

Als man zijnde ben ik opzoek naar een goede en/of bekende schoonheidsspecialist die me definitief van myn ongewenste haartjes afhelpt. Sinds kort heb ik dit overwogen naar kan echter geen goedkope maar toch goede salon vinden. Tevens loop ik met de vraag rond in welk geval een verzekeringsmaatschappij deze behandelingskosten dekt. weet iemand hierop antwoord? Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

je moet een verzoek indienen bij je verzekering, dan moet je naar een door de verzekering aangewezen arts en deze bekijkt of jouw haargroei zo extreem is dat het noodzakelijk is dit te verwijderen, lees ook je polisvoorwaarden nog eens door.