Wat zijn zomerese en frisse parfums?

Ik hou niet van zware geuren. Het moet fris en fruitig ruiken. Dus het moet zeker geen geur zijn die ontzettend sterk is.

maar echt fris/fruitig/lekkere zoete geuren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Antwoorden (16)

Kylie minogue SWEET darling vind ik echt heerlijk en zacht!! Er is ook gewoon darling, maar die is al heel anders en zwaarder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tribu van benetton, blijft echt heel lekker. Voldoet helemaal aan je eisen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal zijn de lichtblauwe verpakkingen frisse, de roze bloemige, de donkerblauwe en zwarte zware, de groene kruidige geuren. Oranje en rood zijn meestal ook niet fris.
Let daar dus op als je gaat snuffelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Calvin Klein - Beauty, prijs € 68,28

Escada - Taj Sunset, prijs € 34,74

Beyonce - Heat, prijs € 14,95

Marc Jacobs - Daisy, prijs € 62,71

Tommy Hilfiger - LOUD, prijs € 24,30

Hugo Boss - Orange, prijs € 34,95

Jil Sander - Sun Delight, prijs € 30,95

Bvlgari - BLV 2, prijs € 46,50

Guerlain - Idylle, prijs € 53,66

Cacharel - Noa, prijs € 19,95

Eigen toevoeging: Beyonce - Heat rush
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sun van Jill Sander is er zelfs speciaal voor gemaakt. Dat parfum kan niet voor pigmentvlekken zorgen bij gebruik in de zon, wat in andere gevallen wel schijnt te kunnen gebeuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind sun persoonlijk erg lekker maar het is vrij sterk! Niet echt fris/fruitig/zoet dus.
Ik kan hier wel allerlei merken opnoemen die IK lekker vind, maar die ruiken bij jou weer heel anders. Simpel en alleen omdat iedereen een andere zuurgraad van de huid heeft. Een geur die bij een brunette bijv. heerlijk geurt is bij een blondine meestal zuur en zwaar. In elk geval heeel anders van geur.
Ik zou je adviseren om eens een parfumerie binnen te stappen en een geur uit te proberen op de binnenkant van jouw pols. Even inwrijven, wapperen met je hand en na even inwerken ruiken hoe hij bevalt.
De verkoopsters weten wel wat voor geur bij jouw type past. Blondines bijv. daar past het beste een bloemengeur bij en donkere types daar passen vaak kruidigere of exotische geuren bij. Je zult uiteindelijk verrast zijn welke geur bij jou het lekkerst ruikt!
amc
12 jaar geleden
One van Calvin Klein, je kan deze het beste kopen bij kruidvat, daar is ie het goedkoopst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ralph Lauren (blauw doosje), Moschino (allemaal wel) en Avril Lavigne (wild) zijn lekker fris!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alysha asley(schrijf je dat wel zo?)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
One van calvin klein heeft een speciale summer edition, daisy VDB Marc Jacobs is ook erg lekker en she van armani.
Maar geuren zijn zo persoonlijk en ruiken bij iedereen anders, dus je kunt t beste van alles uitproberen bij de drogist
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
J.Lo - Glow At Night,

heb ik zelf ook en is een hele frisse zoete parfum, heel lekker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super lekker is Tresor in love van Lancome die naast de klassieke Tresor heel anders is maar dankzij de roos blijft de karakteristieke geur ergens aanwezig.
Het is een heerlijk bloemig en zacht parfum.
Uniek mooi geurtje, echt aan te raden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Happy van Clinique, al een paar jaar mijn favoriete zomerluchtje. fris/fruitig (beetje grapefruit) en heel in de verte beetje zoetig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 van mijn favorieten blijft "white musk", het bekende geurtje van de Body Shop. Helemaal niet duur, en heerlijk geurend voor in de zomer. Niet te zwaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is het nieuwe parfum van Oscar de La Renta, met een heerlijke frisse bloemengeur! Kijk op: http://www.styletoday.nl/beauty/nieuws/17424/nieuw-geur-oscar-de-la-renta-live-in-love

x
Graciela
www.styletoday.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen parfum kopen, maar eau de toilette
dat is minder sterk.

Tommy Girl is zo'n frisse geur.
Women van DKNY.