Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Verzorg ik mijn haar wel goed?

Ik heb heel erg last van pluishaar en gespleten haarpunten.
Ik was het om de 2 dagen met Andrélon Glad & Steil shampoo en conditioner voor eigenwijs of pluizig haar. Daarna doe ik op handdoekdroog haar nog een beetje serum van pure kokosolie, speciaal voor pluishaar. Maar het helpt allemaal niet! Help, wat moet ik doen?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
733
capthavoc
12 jaar geleden
vraag een goeie kapper om advies die kan je haar ook meteen zien, wij helaas niet

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als je haar echt gespleten is aan de puntjes helpt maar 1 ding, helaas:afknippen.Dat zal iedere kapper je vertellen.
Anders zal het blijven splijten en afbreken.
Niet helemaal natuurlijk, alleen de gespeten punten.
Als je je haar weer mooi wilt hebben moet je 1 keer per week een haarmasker nemen.
Daar wordt het gezond en glanzend van.
En niet te veel stylen en stylingsprodukten gebruiken en
wat ook heel slecht is: dagelijks hete steiltangen en föhns gebruiken,daarmee verpest en beschadig je je haar!

Hier moet je toch wat aan hebben.^^
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien dat je haar pluist omdat je gespleten haarpunten hebt. Zorg voor een goede conditioner en af en toe een haarmasker. Twee of drie keer week wassen is beter voor je haar dan elke dag of om de dag je haar wassen. Hier meer informatie: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/78637-alles-over-gespleten-haarpunten.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Word je haar gesneden of geknipt? als de kapper mijn haar snijd, kan ik er op wachten dan pluist mijn haar ook.

Als je dunne haar punten hebt en het word gesneden dan worden de punten nog dunner en gaat pluizen, word je haar geknipt dan worden de punten niet dunner en ze pluist niet.

en inderdaad een masker per week doet wonderen, ook kun je je haar na het wassen even spoelen met kouder water daar gaat het mooi van glanzen(het is wel even schrikken)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding