Wat zijn goede middelen om je huid meer effen te maken?

Ik heb last (gehad) van acne en heb een vrij hobbelige huis. Zijn er middelen, die werken uitereraard, om je huid meer effen te maken. Wat zijn goede middelen daarvoor?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zie dat ik een typefout heb gemaakt: *hobbelige huid.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (5)

volgens mij zijn daar geen smeerseltjes voor. Het zijn littekens.

Er zijn wel wat meer drastische maatregelen. Daarvoor kan je naar de dermatoloog

http://www.huidinfo.nl/acnelittekens.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kun je het beste aan een schoonheidsspecialist vragen, die kan je de beste tips geven, specifiek voor jouw huid.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er gaan tegenwoordig ook veel mannen daar naar toe hoor, dus er is niks om je voor te schamen.

Ik ben 22, maar had de laatste tijd weer veel last van puistjes en dergelijke. Samen met de schoonheidsspecialiste heb ik nu goeie producten gevonden die mijn huid weer gladder maken en puistjes verminderen.
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke producten dan?
Kimath
13 jaar geleden
Dat verschilt per persoon wat het beste werkt, maar ik ga elke paar weken heen voor een gezichtsreiniging en stomen, tegen mee-eters.
En ik heb nu een creme met Tea Tree Oil wat erg goed blijkt te werken, minder puistjes en wondjes genezen sneller :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je, ga ik proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tee trea heb ik ook een tijd geprobeerd welkt een beetje bij mij. Ik probeer het nu weer opnieuw
Kimath
13 jaar geleden
Ik heb even gekeken, het merk dat ik gebruik is Phyto Naturelle.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok, aanrader dus.
een goede vitamine e creme
die helpt heel goed tegen littekens..

Toegevoegd na 3 minuten:
kijk even op de link welke producten er nog meer zijn

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/23061-littekens-vervagen-en-verwijderen.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Make-up. Dat doen vrouwen ook.

Maar anders, zijn de middelen te vinden IN jezelf. Omdat het jouw blik is over jezelf.
Maar kijk eens naar jezelf. Zie je dan jezelf of alleen de reacties die je van anderen (zou) krijgen. Of zie je het beeld wat anderen over jouw hebben?

Blijf bij jezelf en let niet op anderen. Die doen en zeggen namelijk alles om het zich voor zichzelf zo aangenaam mogelijk te houden. Als ze er niet voor jouw zijn, dan ben jij de enige die voor jouw is.

Val dan ook jezelf niet af!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar ZBC Multicare in Hilversum en laat je huis door middel van een laserbehandeling weer mooi worden. En als je een verwijsbriefje krijgt betaalt de verzekering alles.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goh,doen ze daar ook huizen?
Nee hoor,je hebt helemaal gelijk.+