Weet iemand waar ik zo'n truitje kan kopen?

Toegevoegd na 38 seconden:
die groene in het midden van de afbeelding

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Bij de h&m hadden ze die, misschien nu nog. Ze waren er in geel, wit en oranje.
Op een paspop daar droegen ze er nog een mouwloos topje onder, maar natuurlijk kun je het ook zo dragen!

Ik zou gewoon bij de h&m binnenlopen en het aan de eerste de beste medewerker vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien kan je even kijken bij coolcat, die hebben meestal wel van dat soort dingen. Zeker weten doe ik het niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De h&m sowieso!
En misschien nog andere winkels, want ze zijn nu erg in de trek... Tenminste een klein tijdje terug ;)