Wat kun je doen als je schoenen heel vies ruiken naar regenwater?

Deo hebben we al opgespoten maar nog steeds stinkt het.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
9.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deo heeft ook geen nut.

Antwoorden (8)

Schoenen goed schoon maken met een sopje en als het kan ( ligt aan de schoen) ze gewoon even in de wasmachine doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op 30 graden wolwasprogramma, aan de lucht laten drogen en daarna (bij leren schoenen) goed invetten. En je schoenen zijn weer als nieuw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens met een lapje met azijn.
12 jaar geleden
Je kan er talkpoeder in strooien en daarna met de stofzuiger eruit zuigen,
je kan ook een Schuhkissen kopen en deze in de schoenen leggen.

Het is niet altijd verstandig om schoenen zomaar in de wasmachine te gooien, dat ligt een beetje aan het soort schoen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
even in de wasmachine met een lekker geurende wasmiddel, op een lage temperatuur, laten drogen.

Toegevoegd na 1 minuut:
behalve als het leer is, dan gewoon schoonmaken met een vochtige doek, en dan poetsen met schoensmeer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie hier een tip voor stinkende schoenen http://www.huishoudplaza.nl/Tips/art/1006/vieze-geurtjes-uit-schoenen-verwijderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geurvreters erin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ze nog vochtig zijn er eerst kranten in doen waardoor het vocht eruit gaat. daarna theezakjes erin doen voor een nachtje dan ruiken ze lekker.