Hoe zorg je ervoor dat je elke dag verzorgd, mooi, leuk, spontaan en sexy uitziet?

Tegenwoordig doe ik elke morgen en avond gezichtscrème op mijn gezicht en hals smeren.

zijn er nog meer dingen die ik kan doen elke dagen/morgen/avond om er nog leuker, spontaner, mooier, leuker uit te zien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.2K
Amadea
12 jaar geleden
Spontaan kan je alleen maar zijn, niet er zo uitzien!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grin, gerelateerde vraag: Hoe zorg je ervoor dat taarten mooi recht blijven aan de bovenkant ipv gebarsten of ingezakt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heeft toch niets met deze vraag te maken?
Amadea
12 jaar geleden
Hihihihi, maar Nienke is volgens mij een jonge meid in plaats van een ouwe taart....
Amadea
12 jaar geleden
Hippo gaf een spontane reactie, dat is wat het er mee te maken heeft!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nienke2: daarom is het grappig, het systeem kijkt gewoon naar de woorden. In dit geval zit in de vraag "Hoe zorg je ervoor" en daarom is ie volgens het systeem gerelateerd (kijk maar naar de andere gerelateerde vragen). Soms krijg je dan juist hele vreemde combinaties...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
WIl je er sexy uitzien, of wil je dat de jongens sexueel naar je kijken. Ook de minder leuke jongens en dus ook de lelijke jongens en mannen.
Kimath
12 jaar geleden
Het gaat vaak om je uitstraling, zorg dat je lekker in je vel zit.

Antwoorden (9)

Vriendelijk en hartelijk zijn naar anderen toe , dan ben je het aantrekkelijkst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is het! "Wees steeds een zonnetje, voor ieder die je ontmoet......"
Er zijn heel veel dingen die je kunt doen om er zo uit te zien. Maar uiteindelijk moet je leefstijl sowieso gezond zijn. Als je veel buiten bent, goed eet en goed slaapt werkt dit al mee voor je huid. Hieronder een paar tips (van de velen) die je zou kunnen gebruiken.

- Veel water drinken, dat vult het vochtgehalte in je gezicht aan. Melk/Karnemelk zijn ook goed, hier groeien je nagels sneller van.
- Een masker dat bij jou huid past gebruike. (staat duidelijk op de verpakking)
- Veel buiten zijn, dit is goed voor de gehele uitstraling die je gezicht heeft. Je hebt dan vaak een frisse blik
- Kijk naar wat voor moois jou gezicht heeft, misschien heb je ontzettend mooie ogen, dan kun je dit nog mooier maken door de juiste make-up.

Dit waren een paar kleine voorbeeldjes, maar er zijn er zo ontzettend veel! Je kunt tijdschriften lezen, het internet langsgaan en aan mensen vragen stellen over jou vraag. D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben 53 en drink m'n hele leven al geen melk en karnemelk (en ook geen yoghurt, vla of wat voor zuivel dan ook), en toch heb ik erg sterke nagels die supersnel groeien :-P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Melk is ook helemaal niet goed.
Een aantal dingen die je opnoemt zit tussen de oren of maken deel van je persoonlijkheid uit. Zoals spontaniteit, sexy zijn (jawel) en bijvoorbeeld leuk zijn. Dit zijn allemaal dingen die je met je gedrag uitstraalt en zijn derhalve ook op deze manier te verbeteren etc..
Wat potjes voor je doen is er mede voor zorgen at je er fris utziet. Dat je huid mooi blijft. Hier aan werken kan een gevoel van zelfvetrouwen geven waardoor je bovengenoemde dinegn niet alleen uitstraalt maar ook bent.
Dus zorg goed voor de binnenkant, buitenkant en geestelijke kant. Volgens mij je sowieso al een heel eind op weg. Ik wens je veel geluk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan uiterlijk is makkelijk en veel te doen maar wat je uitstraalt is moeilijker. Ieder mens heeft een andere smaak in uiterlijke schoonheid maar een mooi innerlijk en goede uitstraling bewonderd iedereen.
Wees jezelf, sta open voor anderen, en heb plezier in het leven. Dan kom je al een heel eind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Trek mooie kleren aan, doe mooie makeup op, doe mooie schoenen aan, draag mooie sieraden. ( Natuurlijk welke JIJ mooi vind ). Want op die manier voel je je mooi, en als je je mooi voelt dan straal je dat ook uit. Zorg goed voor je lichaam en think positive :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat wil je er mee bereiken ?

Is het niet handiger om dan rechtstreeks daar achteraan te gaan in plaats van een omweg om er elke dag mooi, leuk, spontaan en sexy uit te zien ?

(Afzender iemand die vroeger mooi leuk spontaan en sexy was maar daar tegenwoordig te oud voor uitziet.)
;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorgen dat je heel aardig bent tegen iedereen, dan mogen mensen je vaak en ben je vaak leuk;p Zeker elke dag naar buiten gaan(als het kan) Dan zie je er een stuk frisser en spontaner uit meestal. Je hebt vaak een veel slaap nodig en zorgen dat je niet veel strest, dat je ontspant dat geeft ook een rustiger gevoel^^
En voor sexy. Kijk even naar je figuur als je juist dun ben een lekker strak topje aan doen. Als je wat dikker bent kun je juist iets wijders aan doen, dan komt je kleding ook mooi uit;p en verder ligt het helemaal aan je zelf, dus hoe je bent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
BB Cream! Heb je daar al van gehoord? Het is echt ontzettend goed spul met maar één nadeel: wanneer je een donkere huid hebt kan je het niet gebruiken, het is alleen voor de lichte (typisch Nederlandse) huid. Je ziet het écht niet zitten, het is een soort foundation, ik gebruik het zelf ook. Het is tegen UV staling, puistjes en het werd vroeger gebruikt na operaties. Het helpt je huid genezen en het bedekt de oneffenheden. Ze hebben het voor de vette huid en voor de droge huid. Hier een enorm handige link: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/78480-bb-cream-de-foundation-voor-de-lichte-huid.html