Waar kan ik redelijk goedkope shirts krijgen mt 50?

Ik heb voor een project een tiental shirts nodig in maat 50. (roze en blauw)
De shirts moeten nieuw zijn, maar niet duur.
En niet duur bedoel ik zo'n €1,00 ongeveer.
Ik ben niet zo'n google held blijkt, want wat ik vind is of te duur of ik moet meteen er 100 afnemen ofzo

(hoewel het voor mij onder kunst moet vallen, gaat het over kleding dus vandaar bij mode neer gezet)

Toegevoegd na 20 minuten:
ik bedoel met maat 50 babykleertjes en geen plusmaten ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Je zou bij de Primark kunnen kijken. Deze hebben vestigingen in Rotterdam en Hoofddorp. Deze verkopen t-shirts rond de €2,50,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie net dat het om babykleertjes gaat, als het goed is heb je bij de Primark 2 babyshirts voor €2,50 ongeveer. Ik durf niet te zeggen of het ook witte t-shirts zijn. Maar als je in de buurt woont zou je er misschien kunnen kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh sorry helemaal verkeerd gelezen! Nee dan schiet het niet op, dan zou ik het zo snel ook niet weten. Sorry. Succes met zoeken verder :).
Zou eens bij de zeeman of wibra binnen stappen, als daar uitverkoop is ofzo kun je nog wel eens mazzel hebben..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat lijkt me vrijwel onmogelijk voor deze prijs. Maat 50 is voor de 'normale' winkels ook niet echt een gangbare maat aangezien de meeste winkels geen grote maten verkopen. C&A, Miss Etam e.d. hebben die maat wel, maar niet voor die prijs en niet in zo'n grote oplage ben ik bang.
Misschien marktplaats? Daar bieden ze ook wel partijen aan, vaak nieuwe kleding.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh haha!! Dan geef ik je inderdaad meer kans ja!
Ik vond 1 euro voor een shirt al zo 'onmogelijk'.
Ja, dan ga ik inderdaad mee met één van de antwoordgevers: wibra of zeeman is een goeie mogelijkheid en bij Action is de kleding ook altijd heel goedkoop. SUcces!
Kijk eens op marktplaats! Daar vind je vaak goedkope en leuke kleding en met een beetje geluk kan je het nog ophalen ook omdat het misschien wel in de buurt is. Het scheelt vaak erg veel geld dan wanneer je het nieuw koopt want baby's groeien zo uit hun kleding en kleding is vaak erg duur.