Waar krijg je smalle haarbandjes?

Jullie kennen wel die elastische brede haarbanden. Maar daar heb je ook hele smalle van. Ik bedoel niet die hele grote elastieken maar echt platte haarbandjes van ongv 1,5 cm groot. Je kunt ze ook met antislip krijgen. Weet iemand waar je deze krijgt?

Toegevoegd na 44 seconden:
Oja en niet die van plastic maar echt van een elastische stof!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ik heb ze online bij de H&M gezien en bij de meest drogisten zijn ze ook wel te verkrijgen.

ik gebruik ze zelf voor het sporten dus heb laatst ook weer nieuwe gekocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb ze bij de Action en DA gekocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze laatst bij claire's aangeschaft. Deze zijn ook anti-slip.