Hoe hou ik mijn haar, gedurende 2 dagen, mooi stevig in model?

Ik heb heel futloos haar, er is eigenlijk niets mee te beginnen. Ik was het om de dag. De eerste uren gaat het nog wel maar daarna hangt mijn haar weer slap en is uit model.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1K
Kimath
12 jaar geleden
hoeveel shampoo en conditioner gebruik je? doe je een bepaald product in je haar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet gaan slapen in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik ongeveer 2 theelepels shampoo en 1 eetlepel conditioner. Dat is genoeg voor mijn haar want de shampoo schuimt goed.

Het beste antwoord

pas het model aan je haar aan, en laat het in laagjes knippen.
het loont vaak om te zoeken naar een goede kapper.
daarnaast helpt het af en toe een haarmasker te nemen met kleurloze henna, dat geeft toch ietsjes meer volume en dikte .

probeer te investeren in een goede coupe, niet in stylingproducten.
vaak maken die je haar vettig en zwaar, en o wee als er een bui overheen gaat.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bestaat er überhaupt wel een kapsel voor dun (en weinig) haar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede antwoord+ En ja ook voor dun futloos haar bestaan er goede modellen die een paar dagen mooi in model blijven. Raadpleeg hier een goede kapper voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor. Een bobline is heel geschikt voor futloos haar. Goed geknipt is het mooi!

Andere antwoorden (4)

Heel veel gel en haarlak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze gel vind ik perfect werken

Toegevoegd na 1 minuut:
ging ff iets fout
taft power gel titane werkt perfect
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verf je haar daar wordt het voller van, een ondersteuning permanent kan ook helpen, hair extensions laten plaatsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Andrélon Verrassend Volume shampoo is speciaal ontwikkeld voor slap of futloos haar. Het is wel prijzig:
3,89 euro