aan de zijkant van mijn all stars schoenen zitten 2 ronden gaten waar dienen ze voor?

Sorry als het in de verkeerde categorie zit

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (7)

Voor de lucht circulatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan daar water in want niet echt lekker als het regent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Merk je niets van, ik heb ook Allstars. Het zijn fijne schoenen, maar ze zijn sowieso niet zo waterdicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een gat, tuurlijk kan daar water in. Maar dat is alleen als je door plassen loopt dus daar heb je niet zoveel last van hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou,volgensmij zijn het gewoon luchtgaatjes hoor.
In all stars gaan mijn voeten altijd meer zweten dan in andere schoenen. Ik weet dat andere mensen daar ook last van hebben dus van mij krijg je een +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn leren All Stars zijn toch echt wel waterdicht hoor, ze zijn er niet alleen maar van canvas, van leer heb je ze ook (wel wat duurder natuurlijk).
Ik denk dat dit meer voor sier is. De schoen is zoiezo al lucht doorlatend
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is kenmerkent zonder functie, het is/was toen in de mode, het is dus gewoon voor de sier.
sommige mensen die ik ken hebben er van die balletjes kettingen aangedaan met een sierraadje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het tegen zweetvoeten is, het zorgt ervoor dat warme lucht naar buiten kan, en koude lucht naar binnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk dat het een kenmerk is van ALL STARS
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is "hip"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kun je het flapje uitklappen en dan dient het voor extra vetergaten

Toegevoegd na 1 minuut:
Pardon verkeerd gelezen! All star schoenen zij line meestal niet leer van binnen en daardoor kun je zweetvoeten krijgen. De gaten geven extra luchtcirculatie