Hoe krijg ik nagellijm van mijn nagels af?

Met nagellak-remover lukt het niet, waarmee wel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
47.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nagellijm?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor nepnagels

Antwoorden (6)

dar is speciale remover voor, voor kunstnagellijm te verwijderen.
maar heb je misschien remover gebruikt zonder aceton, want dat lukt idd niet, remover mèt aceton geef ik een betere kans.
voor het grove werk kun je dan eventueel nog terpentijn gebruiken, maar dat is niet echt geweldig voor je nagels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de 'ingrediënten' staar er als eerst: acetone. Ik neem aan dat dat aceton is. Terpentijn is idd niet zo goed voor je nagels...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoeft niet persé... op sommige producten staat bv ook alcohol, maar dat is dan zo bewerkt om het product meer 'body' te geven, dus is het geen echte alcohol.
Daar heb je speciale potjes voor, waar je je vinger een paar minuten in doopt. Te koop bij iedere drogist. Het heet 'kunstnagelremover in pot'.

Toegevoegd na 19 seconden:
lost niet alleen de nagels op maar ook het lijm!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien een beetje risrant maar met deo denk ik dat het eraf gaat. Watervaste stift gaat er ook mee weg dus ik denk je lijm ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een beetje wasbenzine op een watje, daarna met warm water en veel zeep goed je handen wassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pure aceton, te koop bij drogisterijen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met nagellak remover met aceton

Toegevoegd na 50 seconden:
dat is sterker spul, maar ook slechter voor je nagels.