Hoe krijg ik stylingsproducten uit mijn haar zonder het te wassen?

Ik wil het liefst niet dagelijks m'n haar wassen, maar als ik wel dagelijks iets van mousse of wax in m'n haar doe, is het de volgende dag erg vet en onhandelbaar. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
11.5K

Antwoorden (3)

Vette produkten zoals wax, zul je er toch echt uit moeten wassen, haarlak kun je eruit borstelen, maar dan is de kans groot, dat er witte deeltjes in je haar achterblijven.
Met mousse is dat ook zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kun je oplossen door droogshampoo te gebruiken.

We hebben het allemaal razend druk, en soms geen zin of tijd voor de nodige haarwasbeurt. Droogshampoo is het ideale product om tussen wasbeurten door je haar op te frissen. Of te gebruiken als stylingproduct. Het brengt structuur (omdat het vet uit je haar wordt geabsorbeerd en het dus wat stugger maakt), waardoor je snel een nieuw kapsel kunt creëren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vindt zelf droogshampoo ideaal.
Als je stylingsproducten uit je haar wilt hebben, moet je het echt ff in laten trekken.
Dus opspuiten, zeker 20min. laten intrekken( eerst goed met je vingers inmasseren)en dan uitborstelen( of met de Föhn de droogshampoo eruit blazen- doe ik zelf altijd).
Voordeel is dat je haar dan wat voller is en echt goed in model blijft zitten.
Het kan trouwens evt. ook met baby of talkpoeder.Maar droogshampoo is wel beter.
Je haar wordt wel dof van droogshampoo, je moet het na een paar keer wel goed wassen om het weer glanzend en zacht te krijgen.