Wat kan ik er tegen doen om me haar mooi stijl te houden? zie beschrijving.

Ik heb van mezelf haar tussen krul en slag in, en steeds als ik ze stijl. En ik ga dan naar buiten met me vrienden bijvoorbeeld. of ook als ik gewoon binnen blijf. Blijft het toch niet zo mooi stijl. en aan het einde van de dag heb ik weer slag. ik kom ook niet in de regen. Hoe kan dat, en hoe krijg ik dan wel mooi stijl haar de dag lang? Alvast Bedankt x

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Amadea
12 jaar geleden
Bedoel je nou "in stijl" houden (in model dus) of "steil" houden (glad)?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Acepteer je krullem! Veel mooier, en niet stijlen is beter voor je haar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms krult haar gewoon niet zoals je wilt en dan wil je het liever goed steil dan sufmuts stijl.

Antwoorden (5)

Ik heb de satin hair brush van braun. Deze werkt heel goed, als je, je haar weer helemaal stijl wilt hebben. Het werkt met ionen. Voor meer info zie link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grote kans dat het aan je stijltang ligt, ik had eerst een goedkope van 25€, nou dat was erg slecht, toen kreeg ik een professionele kappers stijltang (helaas €80) en die doet het perfect! Hele dag mooi stijl haar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nadat je je haar gestijld, moet je creme in je haar doen, ookal wordt er vaak op de verpakking gezegd dat je het alleen in nat haar gebruiken moet. glad en stijl van andrelon kan je bijvoorbeeld gebruiken, of de verzorgende creme van l'oreal paris in het witte flesje met de gele dop. zorg ervoor dat je op zijn hoogst alleen het laatste restje bovenop je haar aanbrengt, anders kan je haar er erg vet uit gaan zien! sluit het af met haarlak :).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het natuurlijk ook laten stijlen bij de kapper, dan wordt er een soort permanent gedaan, maar dan zonder permanentwikkels, dan heb je er ook langer plezier van, dit is even slecht voor je haar, als iedere dag met de stijltang in je haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg ervoor dat je haar niet gaat splijten, wanneer je je haar stijlt zal het gaan splijten maar dit kan je voorkomen. Wanneer je haar niet splijt ziet het er ook gezonder en meer verzorgd uit. Hier een link over het verzorgen van je haar: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/78637-alles-over-gespleten-haarpunten.html