Bestaat ontharingscrème voor de edele delen ?

Bestaat het ? Werkt het ? Wat kost het ? Waar is het te krijgen ? Iemand ervaring ermee ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Veet is een hele bekende. Tevens een beruchte. Het spul werkt niet geheel zoals het zou moeten (niet alle haren laten los), het stinkt en het irriteert je huid, vooral slijmvlies is er erg gevoelig voor. Je kunt het een keertje proberen, maar probeer dan te vermijden dat het goedje in contact komt met je gevoelige slijmvlies. Ik vermoed dat je na deze poging weer teruggaat naar het vertrouwde mesje. Het is te koop bij vrijwel alle drogisten en kost circa 7 euro.

Ik zou er heel erg mee oppassen: de huid van de 'edele delen' is bijzonder gevoelig. Als je het toch koopt: eerst een beetje in de plooi van je elleboog smeren, 2 dagen wachten of je huid normaal reageert. Zo ja: dan een heel klein beetje op je schaamstreek proberen (dus een klein plekje) en weer afwachten. Geen roodheid, warmte, uitslag, jeuk? Dan kun je het er op wagen. Ik zou zelf voor scheren gaan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100