Welke website geeft stappen over hoe je lang haar met laagjes kan knippen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Kijk maar eens op deze side, daar staat precies hoe je het moet doen:

Haar knippen kan je zelf
www.firanet.nl/kapsels-haarmode/haar-knippen/ - In cacheVergelijkbaar
23 mei 2008 – Zelf leuke laagjes knippen Zoals je op deze foto kunt zien, zijn laagjes lang [...] ... Mijn partner heeft erg droog half lang haar. ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom die min? Het staat er toch echt heel duidelijk omschreven, misschien een beetje moeite met lezen?
Laat je hoofd hangen, kam al het haar bij elkaar tot een geheel. Dan kun je gewoon een stuk er afknippen en je hebt laagjes..