Hoe krijg ik krullen?(mini-afro)

hey ik wil graag krullen (maar dan ook echt SUPERVEEL krullen)!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.2K

Antwoorden (4)

Dan moet je naar een (surinaamse) kapper gaan in je buurt. Die kunnen dat voor je regelen. Goeie keus trouwens!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je er ongeveer zo uitziet als op je profielfoto dan zou het weinig problemen moeten opleveren om van dreads naar afro te gaan! En dan lijkt mij een surinaamse kapper inderdaad een goed idee.
Niet elk haar is geschikt voor krullen. Ik heb een keer een week lang mijn haar ingevlochten gehad (23 rijen) en die er na een week uit gehaald. Ik had die avond een afro kapsel van jewelste, en misschien had ik dat kunnen verlengen door er veel haarlak / gel etc. in te stoppen, maar na één douchebeurt waren de krullen vrijwel onzichtbaar.
Ook permanent bleef niet langer dan een avond zitten (vriendin is kapster, die weet dus écht wel hoe je permanent zet).

Ik raad je dus aan om langs een kapper te gaan voor advies. Als het voor een feest is dan zou je dus in elk geval d.m.v. invlechten tot een geweldig resultaat kunnen komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik had hetzelfde probleem. Twee keer permanent laten zetten en beide keren na 1 dag al onzichtbaar. Erg jammer, want het stond erg leuk. Dat hebben we linthaar.
als je ze tijdelijk wilt heb ik een goede tip voor je: Twingles. ik heb ze een half jaartje geleden gekocht en gebruik ze sindsdien. ze zijn voor alle haartypen geschikt, met behulp van meer of minder versteviger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In elke grote stad is wel een afro-kapper te vinden, deze mensen zijn in dit soort zaken gespecialiseerd en kunnen je waarschijnlijk het beste helpen. Helaas zijn deze kappers vaak wel wat duurder dan de 'gewone' kapper, maar je kunt van tevoren altijd even informeren naar wat de prijs ongeveer zal zijn. En anders kun je ook altijd gewoon om advies vragen, misschien dat ze je daar bijvoorbeeld een goede krultang aan kunnen bevelen.