Hoe noem je een vest zonder mouwen voor mannen ?

Hoe noem je zon vest voor mannen zonder mouwen die nu in zijn
En waar kun je die goedkoop kopen? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
30.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zegt dat ze in zijn maar ik zie eigenlijk niemand met zo een ding lopen

Antwoorden (11)

Dat is een hemd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vroeger noemde men dat een gilet.

Toegevoegd na 3 minuten:
Hier vind je er enkele die niet duur zijn (vind ik)

http://www.beslist.be/products/mode/r/mannen_gilet/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij heet het nog steeds een gilet;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met al die nieuwe benamingen die ze uitvinden, twijfel ik soms of iets nog net zo heet als vroeger :)))
Een spencer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je een spencer? H&m heeft bijna alles.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heet een gilet. Draag je over je overhemd.

Een spencer is een trui zonder mouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat dacht ik ook :)
+1
En als ie wat dikker is, noem je het een bodywarmer.
Maar die is weer niet alleen voor mannen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In toegevoegde bron noemen ze het gewoon vest en zelfs bodywarmer, maar op gilet kan je ook zoeken.
Dat ze in de mode zijn dat is mij ontgaan, maar het is ook niet duidelijk wat je bedoelt. De gebreide of de versie die vaak onder een kostuum wordt gedragen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hier ook: http://shop.wefashion.com/Gilets-cbfeYKA4QMKnoAAAElXEU4aFDh-wefashion-nl-Site-WFS-nl_NL-EUR
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je gewoon net zoiets als een vest gemaakt van katoen bedoelt en zonder mouwen.
volgens de h&m is dat gewoon een vest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je een Tanktop bedoelt. Deze kan je praktisch overal wel kopen. Zie afbeelding voor voorbeeld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gilet of spencer. Gilet als onderdeel van een 3-delig kostuum, spencer is meer als sportieve of vrijetijdskleding bedoeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een mouwloze vest
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Dan zou het "mouwloos vest" moeten zijn, want vest is onzijdig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en dan
Amadea
12 jaar geleden
Dan is het nog zeer twijfelachtig of de vraagsteller er ook maar iets aan heeft.....