Waar kan je andere kleuren Adidas Track Tops halen dan die in de Adidas winkel?

Bijvoorbeeld ik zie mensen lopen met paars... Geel... En Rasta kleur maar die verkopen ze niet in de adidas winkel dus hoe komen ze der aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Die kun je bestellen via sites. Zijn niet echt in winkels te koop. Alhoewel ik zag laatst zo'n adidas pak wit met roze paarse en gele strepen.

Toegevoegd na 44 seconden:
gewone witte pak dus met de 3 kleuren strepen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit zijn kleuren uit eerdere collecties. Deze kan je alleen nog maar via marktplaats ed krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mischien via de online adidas store?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al gekeken