Waar Polyester Boxers bestellen?

Waar kan ik polyester boxershorts bestellen voor dames en heren? Online nergens te vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me geen comfortabel materiaal, gebruik zelf liever katoen.
bamibal
12 jaar geleden
Polyester? Krijg je daar geen zweterig kruis van?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Katoen krimpt erg snel in de wasmachine.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Bamibal, dat is juist het materiaal die wordt gebruikt voor bijvoorbeeld hardlopers. Het laat de transparatie door en zou juist de huid droog moeten houden.
Omdat katoen het vocht opneemt en dus vasthoudt. Zal polyester het vocht niet kunnen vasthouden, maar naar de laag erboven doorgeven.

Het beste antwoord

Je kunt eens bij de Hema binnenstappen. Die verkopen ze volgens mij nog steeds.